Komt u er niet uit?

Bel ons dan gerust op 085-7607030
en wij helpen u verder.

Veelgestelde vragen

Ik wil een adreswijziging doorgeven

Bent u net verhuisd, gaat u verhuizen of klopt u adres om een andere reden niet? Geeft u uw adreswijziging dan z.s.m. door aan uw zorgaanbieder. U bent verantwoordelijk voor de juistheid van uw adresgegevens. Medicred houdt zelf geen patientendatabase bij; wij gebruiken de gegevens zoals wij die van uw zorgaanbieder ontvangen.

Mijn telefoonnummer is gewijzigd

Is uw telefoonnummer gewijzigd? Geef het nieuwe nummer dan z.s.m. aan uw zorgaanbieder door. U bent verantwoordelijk voor de juistheid van uw contactgegevens. Medicred houdt zelf geen patientendatabase bij; wij gebruiken de gegevens zoals wij die van uw zorgaanbieder ontvangen.

Ik wil een papieren nota ontvangen

Wilt u toch graag een papieren nota ontvangen? Vult u dan het contactformulier, met als onderwerp 'papieren nota', zo volledig mogelijk in. Indien gewenst kunt u dit ook telefonisch aan ons doorgeven via telefoonnummer 085-7607030 (bereikbaar op werkdagen van 09.00u tot 13.00u).

Ik wil een kopie-factuur aanvragen

Wilt u een kopie-nota ontvangen? Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 085-7607030 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 - 13.00 uur). De kosten voor een kopie-nota bedragen € 0,99.

Is het mogelijk om een betalingsregeling te treffen?

Mocht uw financiële situatie u geen andere keus laten, dan kunt u telefonisch contact opnemen voor overleg of onderstaand contactformulier invullen en aangeven op welke wijze u de vordering wilt aflossen. Op basis van de van u ontvangen informatie verneemt u vervolgens van ons of en zo ja, onder welke voorwaarden met een betaling in termijnen kan worden ingestemd.

Is het mogelijk om een kort uitstel van betaling te krijgen?

Uitstel van betaling geven wij niet zomaar. Mocht uw financiële situatie u geen andere keus laten, dan kunt u telefonisch contact opnemen voor overleg of onderstaand contactformulier invullen en aangeven tot wanneer u uitstel wenst. Op basis van de van u ontvangen informatie verneemt u vervolgens van ons of en zo ja, voor welke termijn een uitstel van betaling wordt verleend.

Voor meer vragen en het contactformulier, klik hier.

Overstapservice

Heeft u momenteel een contract met een andere partij, maar wilt u graag overstappen op de services van Medicred?

Dit regelen wij gratis voor u.

Nieuwsbrief

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuws en updates.

Inschrijven

Zorgaanbieders

Telefoon: 085 - 760 69 76
E-mail: info@medicred.nl

Inloggen